середу, 13 липня 2016 р.

Комплексне дослідження китайського ринку одягу (англ.)

Пропоную вашій увазі дослідження китайського ринку одягу від авторитетного Міжнародного торгового центру (Женева, ITC). В документі наводяться структура та характеристики внутрішнього ринку одягу Китаю; аналіз тарифної структури імпорту по продуктових групах; особливості регулювання імпорту, митні процедури, транспортні та пакувальні вимоги, вимоги до етикеток, стандарти, норми етичної торгівлі. В документі розглядається потенціал ринку, споживчі смаки та поведінка; надається загальний огляд каналів дистрибуції, ключових брендів, практик закупівлі, включно з електронною торгівлею; розглядаються ключові гравці на ринку китайського текстилю та одягу, можливості співпраці у виробничому ланцюзі і існуючі національні схеми підтримки. Додатки включають контактну інформацію компаній сектору одягу у Китаї.
Єдина невелика вада документа - він датований 2012 роком.

Завантажуємо документ за посиланням https://drive.google.com/open?id=0B_DQfjMSZtDIMDNwX1d1dlhMSHM 


Маєте питання по експорту та інтернаціоналізації? Наштовхнулися на цікаве відео або текстові матеріали по цій темі і готові поділитися цим багатством? Напишіть мені на oleh.myroshnichenko@gmail.com