середу, 11 січня 2017 р.

Для тих, хто шукає виходу на торгові мережі в ЄС: інформація про галузь роздрібної торгівлі у Німеччині, Європі та світі (англ.)

Треба не просто шукати партнера ... треба не просто продавати ... а розуміти, відчувати, знати ...
Знати про те, якими є глобальні тенденції у розвитку споживчої культури, у форматах комунікацій зі споживачами, знати як споживачі у ЄС реагують на неналежне обслуговування, розуміти як сучасні технології змінюють техніки роздрібної торгівлі.

Пропоную вам для ознайомлення/прочитання публікацію німецької групи Metro "DATA, FACTS AND INFORMATION ABOUT THE RETAIL INDUSTRY IN GERMANY, EUROPE AND THE WORLD". Окрім вищезазначених питань, у документі знайдете дані, статистику і факти щодо торгівлі у Німеччині, у Європі, у світі. Детальний глосарій галузі роздрібної торгівлі, детальнау інформацію про групу Metro ...

Коли я переглядав цю захоплюючу публікацію, то все думав: чому група Metro вирішила випустити подібний матеріал? Яка їй вигода? ... Тож які ваші гіпотези?

Правильно! Якщо постачальники розумітимуть нюанси і новітні тренди роздрібної торгівлі, то якість їхньої пропозиції до німецького торгового гіганта зросте і Metro зможе швидше обробляти нові пропозиції, пришвидшувати і нарощувати продажі. Окрім того, подібні публікації показують професійність мережі, представляють її в якості фахового партнера для постачальників. Так робиться розумна реклама.

Я заздрю усім тим, хто знайде час прочитати цю публікацію)