пʼятницю, 31 березня 2017 р.

Відеозапис круглого столу "Сприяння експорту до ЄС через масову освіту бізнесу" (укр.)

29 березня в УНІАН відбувся круглий стіл на тему "Сприяння експорту до ЄС через масову освіту бізнесу". Представники органів влади, донорів, проекти технічної допомоги та експерти розповіли про те, що саме вони можуть запропонувати українським експортерам з метою їхньої освіти задля успішного виходу на іноземні ринки та ведення глобального бізнесу. 

Під час круглого столу я, разом з освітнім проектом ЕдЕра, анонсував початок набору студентів для онлайн навчання на курсі "Експорт, ринки ЄС та інтернаціоналізація бізнесу". Презентаціяю курсу можна переглянути на відео починаючи з 39 хв 00 сек.



Офійний прес-реліз і промо-ролик будуть згодом. Зараз скажу лише, що для мене це проект-місія і я дуже вдячний команді ЕдЕра, що самовіддано працює над створенням курсу, рецензентам, що погодилися переглядати матеріали на засадах pro-bono (Володимир Цвілий, Олександра Бровко, Любов Гук і Тетяна Злуніцина), а особлива подяка донору Western NIS Enterprise Fund, що повірив у цю ідею і підтримав нас. Цей курс - не банальне грантожерство. Я служу своїй країні і своєму народові. І це - мій подарунок усім українцям, що прагнуть нового, постійно у русі і хочуть розвиватися у міжнародному вимірі. Я неодноразово чув відгуки про цей курс на кшталт: мені цікаво було слухати/читати матеріали навіть попри те, що я не займаюся бізнесом. Тому реєструйтесь на курс вже зараз і отримуйте унікальний досвід! Перейти на сторінку реєстрації можна за посиланням ed-era.com/export Початок навчання з 1 травня цього року :)