субота, 22 квітня 2017 р.

Міжнародне соціальне підприємництво на прикладі компанії TOMS (укр., англ.)




Пропоную вам переглянути цікаве відео про те, як Блейк Микоські (Blake Mycoskie) заснував компанію TOMS з метою взути нужденних дітей - за кожну пару взуття, яке купує клієнт, бідним дітям дарується одна пара взуття. У своєму соціальному підприємництві Блейк також вирішив  впливати на соціальну свідомість: з метою поширення ідеї дарувати взуття, TOMS почала популяризувати ходіння босоніж протягом одного дня (кампанія «One day without shoes»), щоб люди змогли відчути себе на місці тих, хто позбавлений можливості ходити у взутті. До речі, надзвичайний успіх свого бізнесу Блейк приписує у тому числі і великій кількості корпоративних і соціальних стратегічних партнерств, які компанія уклала з багатьма компаніями та організаціями. Ключем до такого успіху стала вражаюче приваблива місія компанії! А традиція відправляти частину співробітників у відрядження для взування нужденних дітей власноруч стала потужним чинником підняття морального стану команди і посилення мотивації у роботі.




Якщо вас зацікавила історія та філософія Блейка Микоські, ви можете придбати його книгу  «Start Something That Matters» на платформі Amazon. Книга є чудовим посібником з глобального соціального підприємництва і водночас чи не найкращою рекламою для просування продукції TOMS серед читацької аудиторії.

Цей матеріал є частиною безкоштовного навчального онлайн курсу "Експорт, ринки ЄС та інтернаціоналізація бізнесу". Реєстрація для участі на курсі триває. Початок першої хвилі навчання - 1 травня 2017 року.