середа, 19 липня 2017 р.

Житомирським підприємцям розповіли, як виходити на ринки Євросоюзу

Житомирським підприємцям розповіли, як виходити на ринки Євросоюзу

Як вийти на ринки Європейського союзу? Панельна дискусія на таку тему відбулася у Житомирі. На прикладах історій успіху експерти розповідали представникам місцевого бізнесу про можливості та шляхи підкорення ринку ЄС.

«Ринок ЄС називають Single European Market, але це також певна омана. З одного боку це один ринок, а з іншого - це 28 різних ринків.
Тому що різні мови, відмінні культурно-ментальні характеристики. Якщо ви хочете експортувати одяг, литовкам підходить наша гама, але трішки спокійніша, у француженок щось буде своє, іспанки оберуть більш яскраву гаму, більш відверту. Різні географічні  і кліматичні умови. Якщо це якийсь електричний виріб, вам потрібно враховувати, при яких температурах він буде працювати, які там будуть перепади і так далі.   
Казати, що у мене є стратегія для виходу в Європу - це не той рівень глибини. Для єдиного європейського ринку для ЄС ви можете думати про певні сертифікати, про певні вимоги, які є обов’язковими, а якщо говоримо про маркетингові стратегії, вони мають бути однозначно пристосовані для конкретних ринків.
Для того, щоб бути успішним експортером, потрібно мати високу якість бізнесу. Якщо компанія є успішною на ринку України, це вже значна передумова для виходу на зовнішні ринки. Якщо ви продаєте системно на українському ринку, значить, ви системно працюєте з постачальниками, ви маєте налагоджені канали збуту, значить, ви розумієте, як робиться системний бізнес. Ви повинні любити свій бізнес, повинні любити справу, яку ви робите, і це людина має відчути. Тому що в цьому випадку ви можете зробити щось особливе, надзвичайне», - розповів тренер і консультант з питань експорту на європейські та міжнародні ринки Олег Мирошніченко.
Учасниками зустрічі стали кілька десятків підприємців. Навіть ті, хто вже роками працює у країнах ЄС, зізнаються: вони почули багато нового.
«Тема для мене дуже цікава, тому що я цим займаюся вже 21 рік, і насправді дуже багато нового почув. Такі заходи дуже важливі. Ми йдемо в Європу, і треба знати, що вони вимагають, що вони хочуть, що для цього потрібно. Перш за все, я задоволений тим, що ті кроки, які я колись робив з заплющеними очима, ми, напевно, робили правильно. Дуже багато тонкощів ментальних, документальних, які повинні бути і про які ми не знаємо. А ще мені сподобалася фраза викладача «Сьогодні невигідно не знати англійську». Дуже сильна мотивація, і це правильно. Дуже шкода мені, що тут було мало людей. Тому що я знаю багатьох, які хотіли б це все почути, які шукають, де почути, а тут все це є», - каже засновник транспортної компанії «Лагуна» Олександр Бочковський.
Зустріч відбулася у рамках інформаційної кампанії «Будуймо Європу в Україні». Організатори мають на меті пояснити важливість реалізації Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.
Джерело: Житомир.info