вівторок, 23 серпня 2016 р.

Дивимося на експорт очима закупівельників та менеджерів ланцюгів постачання (англ.)

Постачальник і покупець - конкуренти за прибуток чи спільники? Як їм порозумітися? Які "прийомчики" можуть використовувати покупці, щоб відстояти свої права у стосунках з продавцями? Омід, власник компанії "Purchasing Advantage" щедро ділиться своїм 18-річним досвідом роботи у Intel Corp, де він дійшов до позиції керівника глобальних корпоративних закупівель. У своєму виступі Омід відкриває багато секретів та дуже практичних порад того, як закупівельникам більш професійно проводити закупки, вести переговори та укладати контракти. 

Варто подивитися виступ і напевно також зайти на сайт компанії - www.PurchasingAdvantage.com

Для чого нам це відео? Практично усі експортери є постачальниками. І для того, щоб "грати" з покупцями, вести з ними переговори і загалом краще розуміти їхні мотиви і мотивації, необхідно вчитися дивитися на себе їхніми очима ...