Експортний аудит та інтернаціоналізація бізнесу

Для кого ця послуга?
  1. Для тих, хто ще не експортує, але задумується про експорт і бажає стратегічно позиціонувати себе, як експортний бізнес
  2. Для тих, хто має поодинокі експортні відправлення і бажає перейти до системного експорту
  3. Для тих, хто експортує системно і бажає здійснити “стрибок” у нарощуванні продажів
Я пропоную послугу з експортного стратегічного планування, що ляже в основу експортної трансформації Вашої компанії.  Акценти послуги залежатимуть від стану експорту вашої компанії: початківець, просунутий експортер, профі-експортер.

Послуга надається у три етапи:
Етап 1. Аналіз компанії і управлінської команди
Етап 2. Проведення стратегічної сесії
Етап 3. Підготовка стратегічного плану розвитку компанії на 3-5 років

Етап 1. Аналіз компанії і управлінської команди
Цей етап включає проведення глибокої діагностики компанії з метою виявлення слабких місць бізнесу, сильних сторін та стратегічних переваг, аналізом команди і компанії, а також формулювання практичних порад по вдосконаленню бізнесу на яких будуватиметься стратегія експортної трансформації на розвинені ринки.

За результатами цієї роботи Замовник отримає комплексну аналітичну записку з інформацією про стан, методи роботи, прогалини у функціонуванні і сильні сторони бізнесу, набір попередніх практичних порад по вдосконаленню діяльності і покращенню міжнародної позиції бізнесу.

На етапі 1 я використовую такі інструменти: 
а) глибокі структуровані інтерв'ю з ключовим управлінським персоналом (закупки, виробництво, маркетинг, продажі, Інтернет-присутність тощо) 
б) відвідування підприємства (офіс, виробництво, склад тощо) і спілкування відповідно до потреб у роботі над запискою; 
в) електронне та інше спілкування з керівниками Вашого бізнесу для отримання додаткової інформації в ході проведення аналізу і написання записки 
г) аналіз доступних джерел інформації в Україні та за кордоном
Передумови для роботи: висока мотивація власника/директора до зростання і вдосконалення бізнесу, готовність здійснювати витрати та інвестиції у ті аспекти ведення бізнесу, що потребуватимуть розвитку.

Вихідний продукт: аналітична записка для власника/директора компанії. Обсяг – від 20 сторінок структурованої інформації (формат А4). Термін виконання у залежності від специфіки компанії - 30-45 днів.

     Після закінчення записки з нею має ознайомитися власник компанії і надати свої коментарі для шліфовки і затвердження документа.
      Перехід до Етапу 2 відбувається за рішенням Замовника.

Інформація в аналітичній записці викладається українською або англійською мовою - на вибір замовника. Аналітична записка по результатах аудиту слугує базисом для проведення стратегічної сесії та формування стратегічного плану експортного розвитку.

Етап 2. Стратегічна сесія
Проведення корпоративної стратегічної сесії за участю управлінського персоналу для узгодження стратегічного бачення і головних положень стратегічного плану (підготовка - 3 тижні; тривалість – 1 день).

   Стратегічна сесія покликана:
- допомогти структурувати головні атрибути успішного бізнесу: місія, візія, цінності
- краще окреслити і структурувати усі необхідні елементи корпоративного бренду
- провести спільний аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства
- розкласти на компоненти модель ведення бізнесу
- визначити стратегічні пріоритети розвитку
- обговорити ідеї та думки щодо подальшого розвитку і отримати додаткову інформацію для уточнення напрямків і пріоритетів розвитку.

Вихідний продукт: проведена корпоративна стратегічна сесія по експортній трансформації
Перехід до Етапу 3 відбувається за рішенням Замовника.

Етап 3. Підготовка стратегічного плану інтернаціоналізації компанії на 3-5 років
Стратегічний план інтернаціоналізації компанії укладається на основі аналітичної записки, інформації отриманої під час стратегічної сесії та додаткового аналізу.

Стратегічний план складається з описово-аналітичної частини і списку конкретних заходів, які необхідно здійснити у майбутньому - з розбивкою за датами та відповідальними особами.  Таких заходів може бути від кількох десятків до кількох сотень.

Проект стратегічного плану інтернаціоналізації обговорюється з директором та/або власником (Замовником) та з кожним членом команди відповідно до функціональних обов'язків для отримання зворотнього зв’язку, шліфування формулювань, визначення узгоджених термінів виконання завдань, відповідальних осіб та можливих фінансових витрат.
Важливою передумовою успішної співпраці і подальшого виконання стратегічного плану інтернаціоналізації компанії є висока мотивованість власника досягти якісних змін у своєму бізнесі, небайдужий персонал, що бажає розвивати себе і компанію.

Вихідний продукт складається з трьох частин:

1. Аналіз бізнесу
2. Аналіз бізнес-середовища та визначення стратегічних цілей, фінансове планування
3. План дій експортного розвитку (хто і що робить, терміни виконання)

Вихідний продукт: узгоджений стратегічний план експортного розвитку компанії (хто і що робить, терміни виконання)

Якщо Вас зацікавила ця послуга, напишіть мені на oleh.myroshnichenko@gmail.com.