Програма семінару "Розбудова експорту до ЄС, як стратегічного напрямку розвитку бізнесу"

Тривалість 4-4.5 години

Питання до розгляду:

В якій ситуації знаходиться українській бізнес, що необхідно робити і якими є передумови успіху? Чи можуть МСП успішно експортувати?
Експортне планування.
Оцінка експортної готовності товару і компанії. Розробка експортної стратегії та експортного плану, приклад структури експортного плану.
Дослідження ринку. 
Визначення цільових ринків, кроки у проведенні дослідження ринку (первинне і вторинне дослідження, використання статистичної інформації, аналіз конкурентної позиції). Сегментація ринку. Експортне ціноутворення
Ринкові «маршрути». 
Підходи до експорту (прямий та непрямий експорт), види торгових посередників, переваги та вади різних методів експорту. Комбіновані методи експорту (партнерство, глобальний стратегічний альянс, спільне підприємство, франчайзинг, ліцензування, утворення кластерів). 
Торгівля через роздрібні мережі в Європі: як увійти в контакт та спілкуватися з представниками рітейлерів. Експорт під власною маркою роздрібних мереж. 
Досвід успішного експорту від українських компаній - ключові кроки та рекомендації.
Питання укладення контрактів: шаблони типових контрактів у міжнародній торгівлі, окремі положення контракту з іноземним посередником.
Пошук можливостей та бізнес-контактів в Інтернеті та поза ним
Передумови для успішного пошуку і перевірки потенційних партнерів з ЄС (створення професійного профілю, аудит онлайн репутації, розбудова якісного сайту і посилення присутності у соцмережах, розширення професійної мережі, написання професійних бізнес-пропозицій, використання бізнес-асоціацій). 
Як оцінюються українські компанії європейськими бізнесменами?
Як оцінити потенційного представника, агента, дистриб’ютора?
Як знизити “українські” ризики для експорту?
Планування бізнес-подорожей.
Управління контактами та вдосконалення
Творчий підхід до маркетингу та створення нових смислів. Брендінг у експорті.
Культурні фактори у експорті та глобальному бізнесі
Бізнес-етика у глобальному бізнесі. Ставлення до клієнта у експорті. Поради по покращенню бізнес-культури українського бізнесу.
Як успішно приймати участь у торгових виставках. Захист прав інтелектуальної власності під час участі у виставках. Традиційні європейські галузеві виставки. 
Міжнародний досвід подолання бар’єрів до експорту