четвер, 6 серпня 2015 р.

Українські підприємства у виробничих ланцюгах світових автовиробників

19 травня, 21:00

В Україні існує чимало підприємств, які добре зарекомендували себе як постачальники автокомпонентів для світових автогігантів

Україну ніяк не можна назвати державою із розвиненою автомобільною промисловістю. Ми маємо всього один повноцінний завод легкових автомобілів - Запорізький, а також кілька конкурентно спроможних заводів із виробництва автобусів і вантажних автомобілів.
За таких умов важко конкурувати на міжнародному авторинку, але як виявилося, в Україні також є чимало підприємств, які добре зарекомендували себе як постачальники автокомпонентів для таких автогігантів як BMW, Volksvagen, Mercedes і навіть для виробників спортивних автомобілів Ferrari та Porsche.
Більшість із цих підприємств розташовані на Західній Україні, а також на Київщині.
Сьогодні в Україні налічується добрий десяток заводів, які випускають різні компоненти для таких відомих автомобільних автовиробників як Audi, BMW, Fiat, Daimler, Skoda, Volksvagen. Більше того, є серед них і такі елітні марки як Porsche і навіть Ferrari.
Портал www.cardiagram.com.ua назвав найбільші українські підприємства, що допомагають західноєвропейському автопрому. 
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 1
На заводі ВО "Карпати"
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 2
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 3
Почнемо з виробничого об'єднання "Карпати" (Івано-Франківськ), яке випускає електропроводку для таких машин як Porsche, Mercedes, Volkswagen і Skoda. Це чи не єдине у нашому списку державне підприємство, підпорядковане, до того ж "Укроборонпрому".
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 2
"Торчприлад"
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 5
Інше підприємство - "Точприлад" з Мукачева спеціалізується як на проводці, так і на акустиці та низці інших електронних компонентів - для BMW, Land Rover, Mercedes, Volkswagen та ін. Крім того, "Точприлад" працює в партнерстві з такими відомими виробниками акустичних систем як австрійською фірмою Knowles і бельгійською D&M.
Отож можемо стверджувати, що музика в багатьох люксових авто проходить через українські динаміки.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 3
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 7
Третє підприємство - "Тайко Електронікс Юкрейн Лімітед" (Івано-Франківськ) випускає проводку, а також коннектори для BMW, Opel, Mercedes, Skoda, Fiat.
"Тайко Електронікс Юкрейн" - дочірнє підприємство міжнародного виробника електроніки TE Connectivity.
Компанія запустила свій завод в Україні ще в 2008 році. Коли TE Connectivity починала будівництво заводу в Україні, то пообіцяла інвестувати в нього 50 млн євро і працевлаштувати 10 000 людей.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 4
Рульова колонка українського виробництва, зроблена на підприємстві "Костал-Україна"
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 9
А ось підприємство "Костал-Україна" розташоване вже в Київській області (у Переяслав-Хмельницькому) і спеціалізується на електроніці, у тому числі при виробництві рульових колонок.
Воно є дочірнім підприємством німецької компанії KOSTAL, яка налічує 18 заводів по всьому світу. Клієнти компанії - Ford, Audi, Volkswagen, Mercedes, Renault, BMW та ін.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 5
На заводі "Бадер-Україна" шиють шкіряні чохли для Audi
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 11
"Бадер Україна" - дочірнє підприємство німецької Bader. Компанія є одним із провідних світових виробників преміум шкіри для автомобільної промисловості.
В Україні Bader запустив завод ще 2006 року. Спочатку підприємство працювало у Львові. Але в 2008 р керівництво вирішило перебратися на Львівщину - до міста Городок, розташованого в 25 кілометрах від столиці Галичини.
Сьогодні "Бадер Україна" в основному займається пошиттям шкіряних чохлів для преміум-автомобілів марки Audi.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 6
Працівниця із кабельними мережами для автомобілів на луцькому заводі "Кромберг енд Шуберт"
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 13
На філії німецької компанії "Кромберг енд Шуберт" у Луцьку виготовляють передусім кабельні бортові мережі для таких автомобілів, як Volkswagen, BMW, Audi і Mercedes. Вся продукція, що випускається на цьому підприємстві, йде на експорт до Європи.
"Кромберг енд Шуберт" є найбільшим роботодавцем у Луцьку серед іноземних інвесторів - на заводі компанії працює більше 5500 людей. Німецька компанія також допомагає переселенцям, влаштовуючи їх на роботу.
На Волині цей німецький завод  вже більше 10 років. До того ж, у планах топ-менеджменту компанії "Кромберг енд Шуберт" - відкриття ще одного подібного заводу на території України.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 7
На підприємстві "ВЕТ Аутомотив Україна" виготовляють системи підігріву сидінь для найвідоміших автомобільних брендів світу
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 15
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 16
На окрему увагу серед українських постачальників заслуговує фірма "ВЕТ Аутомотив Україна" (Закарпатська область, м Виноградів), яка виробляє системи підігріву сидінь, а також електронні датчики не тільки для BMW, Mercedes, Opel, Volkswagen, але також і для Ferrari і Porsche.
Завод у Виноградові - одне з підприємств відомої німецької фірми WET Automotive Systems AG, яка є лідером із виробництва систем підігріву автомобільних сидінь.
Інвестиції німців перетворили корпуси колишнього Виноградівського промислового комбінату, який десять років стояв порожнім, на сучасний завод європейського типу.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 9
Процес виробництва автомобільних кабелів на заводі Sumitomo в Україні
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 18
Sumitomo Electric Bordnetze - міжнародний виробник кабелів. Хоч компанія має японські корені, однак серед її клієнтів - європейський концерн Volkswagen.
Вперше кабельний завод Sumitomo в Україні запрацював 2006 року. Офіційно компанія прописана в Тернополі, хоча її виробничі потужності знаходяться в селі Байківці.
2013 року японці вирішили розширити виробництво в Україні, і відкрили ще одне підприємство в Чернівцях, на базі заводу "Кварц". До Чернівців був перенесений один із етапів (менш складний) виробництва проводки, тоді як до Тернополя завезли нове обладнання для виробництва більш складних моделей.
За цей недовгий час підприємству вдалося вирости з пілотного виробництва невеликих модулів до виробника суцільних кабельних мереж для автомобілів.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 8
"SEWS Україна" виробляє суцільні кабельні мережі для автомобілів японських марок
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 20
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 21
«SEWS Україна» - ще одне дочірнє підприємство Sumitomo. А точніше її підрозділ SE Wiring systems (SEWS). Виробничі потужності також були запущені на базі заводу "Кварц" у Чернівцях.
Власне, "SEWS Україна" по суті нічим не відрізняється від «Sumitomo Electric Bordnetze Україна», крім того, що випускає кабелі не для Volkswagen, а для Nissan.
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes - фото 10
Відновлення старих стартерів на заводі "Бош-Україна" у Краковці
Як укропи допомагають робити Ferrari, Porsche та Mercedes (ФОТО) - фото 23
Концепт-кар фірми Mercedes представлений на автовиставці у Шанхаї
І, нарешті, "Виробниче підприємство - автомобільні технології" з міста Краковець Львівської області входить в "Бош Україна" і є єдиним українським постачальником саме запчастин - для таких брендів як Volkswagen, BMW, Mercedes і низки інших. 
Однак на заводі займаються винятково відновленням старих генераторів і стартерів, які поставляються на європейські склади, а вже звідти можуть повернутися назад до українських станцій техобслуговування.

Джерело: http://www.depo.ua/ukr/life/yak-ukropi-dopomagayut-robiti-ferrari-porsche-ta-mercedes-19052015145800