1-го січня повноцінно запрацює зона вільної торгівлі між ЄС та Україною. Як українському бізнесу в нових умовах виходити на ринки ЄС? Як робити бізнес у ЄС та з європейськими партнерами? Як експортувати у країни Європейського Союзу? Які інформаційні ресурси в цьому допоможуть? Як розв'язувати проблеми сертифікації та стандартизації?
Ці та інші питання висвітлюються в посібнику "Як вийти на ринки ЄС", що його опублікували ГО "Інтерньюз-Україна" та Києво-Могилянська бізнес-школа за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".
Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт Представництва ЄС в Україні, один із авторів посібника
Інна Сосновська, Експерт компанії Strategic Consulting Group (SCG), Радник декана Києво-Могилянської бізнес школи [kmbs], одна з авторок посібника.
Люк Дер'єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France, один із авторів посібника.
Дмитро Шульга, керівник Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду "Відродження".
Володимир Єрмоленко, директор європейських проектів "Інтерньюз-Україна".
Посібник був створений за результатами 10 семінарів "Як вийти на ринки ЄС", які відбулися в різних містах України у 2015 році.
Семінари були проведені ГО "Інтерньюз-Україна" у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".