субота, 18 червня 2016 р.

"Модний експорт": використання блогерів для просування своєї продукції (англ.)

Для українських виробників сектору моди читання блогів "модних" блогерів за кордоном може дати багато нових ідей та вражень для розвитку. Між тим, користь таких блогерів не обмежується лише ознайомленням з їхніми дописами. Співпраця виробників галузі моди з "модними" блогерами з метою просування своєї продукції на міжнародних ринках є доволі поширеною практикою у fashion індустрії.


Пропоную вашій увазі дві тематичні статті Ньо-Йоркського ресурсу StartUpFashion
Перша стаття описує передумови і алгоритми успішної співпраці з блогерами індустрії моди.
Друга стаття дає добру класифікацію блогерів (найбільш рейтингові/ті, що визначають тенденції/мінімалісти та інші) і посилання на конкретні модні блоги.

Маєте питання по експорту та інтернаціоналізації бізнесу? Напишіть мені oleh.myroshnichenko@gmail.com. В назві листа зазначте “Питання по експорту”. 

Буду також вдячний за коментарі до допису прямо тут - унизу сторінки.