середа, 30 листопада 2016 р.

Як пропустити перспективні ринкові ніші ... коротка історія занепаду Nokia (допис укр., відео англ.)

Ви шукаєте міжнародної експансії, але не бачите нових ніш, в яких можна розвиватися? Ви дійсно думаєте, що немає нових ніш?! Тоді подивіться ролик про історію занепаду великої (за розміром) міжнародної компанії Nokia і зробіть висновки. Nokia зникла саме через те, що не побачила нових - більш прогресивних ніш, не змогла вчасно зайти в них - попри достатність фінансового ресурсу для купівлі ледь не будь-якого проривного стартапу.

Головними ворогами бізнесу у стадії зрілості є самовдоволеність та впевненість у тому, що стратегія і тактика, які привели "сюди", зможуть дати можливість прориву "туди". 

Повірте: цим страждають не лише українські олігархи, але і визнані міжнародні компанії. І це те, що дає шанс кожному стати черговим "Danger" (як говориться у ролику), бути купленим якимось міжнародним гігантом / зробити внесок у створення міжнародного партнерства або ж продовжувати самостійне плавання у океані міжнародного бізнесу. 

ПС: після перегляду цього ролика підпишіться на YouTube-канал Патріка Бет-Девіда (Patrick Bet-David). Це сильна особистість, яка має яскраву глобальну місію розвитку підприємництва і підприємницького духу. Практично кожен ролик на його каналі змушує замислитися і переглянути свої підходи до ведення бізесу.

Смакуйте відео ...