субота, 28 січня 2017 р.

Як покупці на розвинених ринках шукають інформацію про товари: Amazon vs Google (укр., англ.)






Якщо ви починаєте пошук в Інтернеті з метою отримати більше інформації, з якого сайту стартуєте? З Google? А от більшість американців починають свій product search з Amazon.
За даними маркетингової компанії BloomReach, 55% опитаних американців роблять свій перший пошук на Amazon - зростання від 44% роком раніше. Водночас, лише 27% починають пошук з пошукових систем - зниження з 34% минулого року. Роздрібні торгівці також спостерігають зниження до 16% з 21% раніше. Джерело: http://uk.businessinsider.com/55-people-start-product-searches-amazon-google-search-share-2016-9
Разом з тим, практично половина людей "закінчують" свій пошук купівлею у фізичних крамницях. 
Ці дані зі значною імовірністю можуть відображати тенденції споживчої поведінки і на інших західних ринках (зокрема у Європейському Союзі, де присутність Amazon є досить відчутною і помітною). 
Отже, присутність зі своєю продукцією на спеціалізованому "продуктовому пошуковику", яким став Amazon є важливою не лише для безпосередніх продажів на Amazon, але зрештою і для інших каналів продажу. Окрім того, користувачі звертають зростаючу увагу і вивчають коментарі на Amazon, що допомагає їм приймати рішення про купівлю того чи іншого товару.