Споживачі на закордонних ринках шукають не просто товари. Люди прагнуть до споживання продуктів, що викликають у них позитивні асоціації та внутрішній резонанс, відчуття надійності, етичності, унікальності. Західні споживачі особливо прагнуть не просто споживання, але і долучення до чогось особливого. То ж такий феномен, як бренд і брендинг з’явилися не випадково.
Важливість бренду для експорту на закордонні ринки важко переоцінити. Бренд - це більше, ніж конкурентна перевага. Це особистісна перевага, це культурна перевага, це емоційна перевага. І вона доволі добре конвертується у прибутки!
Бренд є втіленням історії, душі, емоцій, унікальності особистісного досвіду, бажання подарувати світу, людству свій неповторний внутрішній скарб, що викресаний переживаннями, безсонними ночима і життєстверджуючою боротьбою.
Запалити людей своєю мрією - це те, на чому будується бренд. Створюючи бренд ми фактично «викарбовуємо» себе для зовнішнього світу - у всьому, що ми робимо. А це означає, що бренд неможливо створити на внутрішній бідності, на внутрішній порожнечі, на відсутності пристрасті і віри у власний потенціал.
Бренд - це наше внутрішнє і нездоланне прагнення зробити світу досконалий подарунок через пропозицію трансформованої унікальності нашого внутрішнього Я. Наївно вірити, що бренд мають лише компанії з великими бюджетами, дорогими маркетологами і розташовані на розвинених ринках. Подивіться на людину у дзеркалі - ось він - завжди з вами, такий, як є.