вівторок, 18 квітня 2017 р.

Експорт під власною маркою роздрібних мереж (укр.)

Що таке приватні марки (private label) і яких типів вони бувають? Як розподіляються ризики, маркетингові витрати і прибутки у зв'язці "виробник під власною маркою - торгова мережа"? В яких випадках не варто експортувати під чужим брендом? Яка філософія стоїть за приватними марками? І взагалі: чи варто українському експортеру розуміти логіку роботи під власною маркою роздрібної мережі? 
Якщо ви розглядаєте цей метод закордонних продажів, як один з варіантів, то вам варто глибше розібратися у темі. У цьому допоможе один з відеороликів курсу "Експорт, ринки ЄС та інтернаціоналізація бізнесу".


Якщо ви хотіли б глибше зануритися у тему експорту, реєструйтесь на відкритий онлайн курс "Експорт, ринки ЄС та інтернаціоналізація бізнесу". Старт навчання: 1 травня! Зареєструйтеся самі та переконайте друзів. Усе безкоштовно. Усе якісно. Усе українською!

Проект онлайн-курсу реалізовується у співпраці з навчальним проектом ЕдЕра (ed-era.com) за підтримки Western NIS Enterprise Fund (www.wnisef.org