Компанії, що мають сильний бренд, можуть продавати свої товари значно дорожче як на українському, так і на закордонних ринках. Але бренд - це не лише ціна товару. Бренд - це ще і інструмент персоніфікації, "унікалізації" і розбудови тісних зв'язків компанії зі споживачами. З мого досвіду, термін "бренд" надто тісно асоціюється у свідомості власників і керівників українських компаній з рекламою. "Реклама є недешевим задоволенням", а отже, міркують вони, з формуванням бренду варто зачекати, поки у компанії буде достатньо грошей.
За усієї поваги, ця позиція є надто слабкою - особливо для цілей розвитку експорту та інтернаціоналізації бізнесу. Не можна сприймати брендинг як механічні витрати грошей. Це набагато глибше, а гроші - лише один з ресурсів, що потрібен для формування яскравого і привабливого бренду.
Книга "Zag. Найкращий посібник з брендингу" розповість вам про те, як знайти свою унікальну особистість у бізнесі і визначити подальшу стратегію бренду. А тим, хто ще її не знайшов, допоможе пришвидшити цей процес.
Zag проведе вас через 17 кроків для формування корпоративного бренду і стане структурною основою для проведення стратегічної сесії у компанії. Особливою зручністю книги є те, що наприкінці автор структурував усі ці кроки у фінальних діаграмах.
До слова, ця книга включена до переліку книги The 100 Best Business Books of All Time: What They Say, Why They Matter, and How They Can Help You.
До слова, ця книга включена до переліку книги The 100 Best Business Books of All Time: What They Say, Why They Matter, and How They Can Help You.