неділю, 1 листопада 2015 р.

Корпоративні брейнсторми Стіва Джобса (англ.)

Цей ролик стосується компанії NEXT, яку створив легендарний Стів Джобс після відходу від Apple у 1985 році, і не зачіпає тему експорту напряму. Але подивіться, як компанія комунікує усередині себе під час колективних виїздів, наскільки демократичною є атмосфера, як кожен почувається невід’ємною та незамінною частиною команди. Як усі дбають про досягнення результату. Усе те ж саме необхідно і для прориву на зовнішні ринки: здорові комунікації у колективі, належна мотивація усіх членів команди, спільне відчуття місії компанії, яку вона виконує через пропозицію своїх продуктів на внутрішньому чи зовнішньому ринку. ВЕЛИКА компанія повинна не просто випускати продукт. Так само, як і ВЕЛИКА людина, вона має відчувати, що робить свій внесок в ІСТОРІЮ!
Компанія не може почати експорт на рівному місці. Унікальний продукт є також і похідним від унікальної внутрішньої культури і технології (частиною яких є те, ЯК саме люди працюють). Мати бачення і мати пристрастну відданість до реалізації свого бачення, мати віру в реальність такої реалізації і в те, що це варте зусиль, - от що виокремлює  людей, які змінюють світ від тих, що пливуть за течією. Приємного перегляду (а ті, що ще не вивчили англійську, не забуваємо гратися з DuoLingo.com!)