Інформативний ролик про роботу німецьких компаній. Багато бізнесів у певний момент перенесли виробництво до Китаю. Втім, щоб не втрачати повністю ресурсної людської бази і спроможностей в Німеччині, невелика частина людей в німецьких компаніях завжди продовжувала робити ті самі товари, що і в Китаї.
В моїй практиці я також зустрічався з ситуацією, коли беручи до уваги рівень автоматизації в розвинених економіках і обсяги виробництва, цінові переваги української продукції зникають. Це, до речі, ще один аргумент до того, що нам не варто зосереджуватися на сегменті масового виробництва.
Маєте питання по експорту та інтернаціоналізації? Наштовхнулися на цікаве відео або текстові матеріали по цій темі і готові поділитися цим багатством? Напишіть мені на oleh.myroshnichenko@gmail.com.