середа, 29 червня 2016 р.

Робота малого взуттєвого підприємства з мережею Carrefour (ролик, фр., англ.)

Цей ролик французької мережі супермаркетів Carrefour дає приклад того, як невеликий французький виробник взуття встановив контакт і налагодив системне співробітництво з мережею.
Буде корисно подивитися усім, хто прагне до роботи з роздрібними мережами в Європі. Наприкінці ролика французькі споживачі також чітко дають зрозуміти, що вони цінують працю вітчизняних малих підприємств і хочуть купувати у них. Щоправда, це твердження базується в т. ч. і на переконаності французів у добрій якості їхнього взуття (у цьому випадку - тапочок). 


ПС: цей ролик дещо скидається на роботу піарників Carrefour - щоб показати свою прихільність до місцевих малих виробників. Але, в будь-якому випадку, "... просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам." Євангелія від Матея 7:1-8

Маєте питання по експорту та інтернаціоналізації? Наштовхнулися на цікаве відео або текстові матеріали по цій темі і готові поділитися цим багатством? Напишіть мені на oleh.myroshnichenko@gmail.com.