Знати про те, якими є глобальні тенденції у розвитку споживчої культури, у форматах комунікацій зі споживачами, знати як споживачі у ЄС реагують на неналежне обслуговування, розуміти як сучасні технології змінюють техніки роздрібної торгівлі.
Пропоную вам для ознайомлення/прочитання публікацію німецької групи Metro "DATA, FACTS AND INFORMATION ABOUT THE RETAIL INDUSTRY IN GERMANY, EUROPE AND THE WORLD". Окрім вищезазначених питань, у документі знайдете дані, статистику і факти щодо торгівлі у Німеччині, у Європі, у світі. Детальний глосарій галузі роздрібної торгівлі, детальнау інформацію про групу Metro ...
Коли я переглядав цю захоплюючу публікацію, то все думав: чому група Metro вирішила випустити подібний матеріал? Яка їй вигода? ... Тож які ваші гіпотези?
Правильно! Якщо постачальники розумітимуть нюанси і новітні тренди роздрібної торгівлі, то якість їхньої пропозиції до німецького торгового гіганта зросте і Metro зможе швидше обробляти нові пропозиції, пришвидшувати і нарощувати продажі. Окрім того, подібні публікації показують професійність мережі, представляють її в якості фахового партнера для постачальників. Так робиться розумна реклама.
Я заздрю усім тим, хто знайде час прочитати цю публікацію)