Французький ресурс Daily Geek Show з посиланням на видання LesEchos.fr пише про тренд deconsommation у Франції. Він полягає у тому, що люди починають купувати і використовувати менше масових продуктів з огляду на прагнення збереження довкілля, власного здоров’я, зниження енергоспоживання та підтримки локальних спільнот.
Жінки можуть не так часто мити волосся шампунем, а чоловіки - не так часто голитися. Люди купують менше їжі, але готові більше платити за якісну біо- та органічну їжу, віддають перевагу товарам виробленим локально малими та середніми компаніями, купують більше на ярмарках.
Французи готові платити більше за споживання якісної продукції. Цей тренд також почали позначати терміном еконологія - від суміші слів економність та екологія. Йдеться не про пряме обмеження споживання, а про споживання у більш виважений, відповідальний та сталий спосіб. Таким чином в економіку «входять» екологічні міркування.
Шукаючи визначення терміну еконологія, я наштовхнувся на французьку платформу торгівлі енергоощадною продукцією https://www.econology.fr/ - маркетологи вже узяли це слово до своїх цупких лап :)
Посилання на оригінальну публікацію http://dailygeekshow.com/deconsommation-ere-tendance/