У міжнародному товарному виробництві посилюється рух до того, що я умовно називаю "екологічний мінімалізм".
Так компанія Carlsberg замість пакувати свої пляшки у пластик, склеює їх клеєм по 6
штук докупи, а зверху фіксує ручку ... це дозволяє економити 1200 тон
пластику на рік. Приємна дрібничка, що тішить екологічну свідомість і
виробника, і покупців.
А Tide та Seventh Generation, що активно просувають свої пральні порошки онлайн, запровадили оновлену лінійку пральних порошків. Продукція полегшала на кілька фунтів: упаковка містить менше пластику, а сам розчин використовує у своїх формулах менше води.
Tide говорить, що його Eco-Box містить на 60% менше пластика і на 30% менше води. Окрім того, ця продукція вже не потребує додаткової зовнішньої упаковки - роздрібний електронний майданчик може просто наклеїти адресу безпосередньо на неї. Це є додатковою економією витрат. З іншого боку, пральний ефект від нових порошків той самий; така сама, як і раніше і кількість циклів прання на упаковку.
Ці зміни зумовлені великою мірою вимогами Amazon та інших онлайн-платформ електронної торгівлі. Легша упаковка означає, що роздрібні торгівці (як Amazon) витрачатимуть менше коштів на транспортування замовлення до покупця і, відповідно, отримуватимуть вищі прибутки.
Якщо говорити про політику Amazon, то він може навіть видалити зі свого сайту продукцію, транспортування якої надто дороге і яка "не заробляє достатньо грошей". Більш докладно тут.
А ви в тренді?
А ви в тренді?